IndaFotó képek

Mondd ki

Timy vagyok. 21 éves. Az IWIW-en vannak még képeim. Keress rá Timy becenévre. msn mtimy88 kukkac windowslive.com, a levcímem ugyanez csak gmail Puszy mindenkinek oda, ahova megérdemly :)

Húsvét őrültekkel

2009.04.14. 22:55 Timy88

Balaton melletti faluban töltöttem a húsvétot. Barátnőm nagymamája látott minket vendégül. A faluban van egy diliház és az őrülteket szabadon engedik általában. Ez elég szokatlan számomra, mert ritkán találkozom olyan dilisekkel, akiket diliseknek deklaráltak. Az egyikük az út végéből jött és hangosan berregett. Igazából először azt hittem hogy egy részeg az, de később mondták hogy autista és elég félelmetes, ahogy berreg.

Egyik őrült meg is locsolt. Cigaretta volt a kezében. Elémállt és elmondta a locsolóverset, ami így hangzott: "Locsolhatok?" 

Mit tehet ilyenkor az ember. Végülis a lényeg elhangzott. Mondom igen. Erre cigi a szájába és megkérdezi, hova. Kapott egy százast, azután tovacsoszogott. Bolondokat locsolni még nem láttam soha. Azon gondolkodtam, ha valamelyik családtagom bolond lenne, vajon intézetbe küldeném e. Olyan jó lenne tudni azt, hogy nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monddki.blog.hu/api/trackback/id/tr191065627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása